IT Helpdesk

Wilt u graag de ondersteuning van uw organisatie verbeteren? Uw bedrijf verandert waardoor uitbesteding wordt overwogen? Heeft u moeite met het vinden en opleiden van medewerkers voor uw IT-helpdesk? Zijn er regelmatig schommelingen in de behoefte aan capaciteit of wilt u controle over kosten van uw IT-afdeling voor de komende jaren? Dan is Hekkelman I.T. uw ideale partner!

Hoofdredenen om uitbesteding te overwegen

De belangrijkste redenen om uitbesteding van de IT-helpdesk te overwegen zijn:

De kwaliteit van de bestaande ondersteuning is niet naar wens.
De continuïteit is niet geborgd bij uitval van medewerkers.
De kosten zijn niet onder controle.
Er is behoefte aan uitbreiding van openingstijden.

Bespaar direct tijd en geld

Met de IT Helpdesk van Hekkelman I.T. bent u altijd gegarandeerd van voldoende capaciteit. Een co├Ârdinator is de spil voor alle operationele vraagstukken, hij regelt alles op het moment dat er een probleem is en bedenkt hoe dat een volgende keer kan worden voorkomen. Met Hekkelman I.T. heeft u een partner die kritisch meedenkt, rapportages oplevert en snel kan schakelen voor de inzet van kennis of capaciteit. Waarom in deze tijden investeren in dure krachten en opleidingen? Investeer in uw kernactiviteiten. Wij zorgen voor de randvoorwaarden!

Al een eigen Helpdesk?

In sommige gevallen kan het zijn dat u al beschikt over een eigen helpdesk. Hekkelman I.T. kan in deze specifieke situatie naadloos samenwerken met uw helpdesk. Via speciale helpdesksoftware kunt u specifieke problemen eenvoudig doorzetten naar onze specialisten terwijl uw helpdeskmedewerkers de directe gebruikersondersteuning leveren. Ook kunnen wij samen met u veelvoorkomende onderhoudstaken automatiseren zodat u zoveel mogelijk tijd overhoud voor gebruikersondersteuning en strategische IT taken.

Wat is voor u het voordeligst?

Het uitbesteden van de IT-helpdesk is niet nieuw. Veel organisaties hebben er ervaring mee. Soms negatief, soms positief. Hekkelman I.T. heeft ruime ervaring met IT-dienstverlening en het inrichten van helpdesks. Inmiddels hebben vele klanten hun IT-beheer aan ons uitbesteed en bieden we ook het outsourcen van complete helpdesks aan. Wij willen onze ervaring graag delen om u te helpen bij het nemen van de juiste beslissingen.